Ramowy rozkład dnia w przedszkolu
6.45 – 8.00 |
schodzenie się dzieci zabawy według inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych; ćwiczenia poranne; praca z zespołem dzieci lub indywidualna
|
|
8.15 – 8.45 |
śniadanie czynności samoobsługowe; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
|
|
8.45-9.20 |
Zabawy dowolne w kącikach zabaw. |
|
9.20-9.30 |
Przygotowanie sali do zajęć. |
|
9.30-10.30 |
zajęcia edukacyjno organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dziecka w różnych sferach rozwoju, zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, zaplanowane w sali i na świeżym powietrzu. Realizacja podstawy programowej. |
|
10.30-10.40 |
Drugie śniadanie czynności samoobsługowe |
|
10.40-11.40 |
Zabawy dowolne w sali i na powietrzu, spacery wycieczki. |
|
11.40-12.00 |
obiad czynności samoobsługowe; ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się repsswiss |
|
12.00-13.00 |
Grupa Tygryski zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne; zajęcia dodatkowe; zabawy w ogródku przedszkolnym ,język mniejszościowy- niemiecki. Grupa Puchatki zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne; zajęcia dodatkowe; zabawy w ogródku przedszkolnym. |
|
13.00-14.00 |
grupa Tygryski - odpoczynek poobiedni, muzyka relaksacyjna, bajki terapeutyczne. grupa Puchatki –język mniejszościowy- niemiecki. Rozchodzenie się dzieci IWC Replica Watches z grupy starszej.
|
|
14.00 –14.30 |
podwieczorek czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku |
|
14.30-16.15 |
zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno - techniczne, ruchowe, tematyczne, gry dydaktyczne, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; zajęcia dodatkowe, zabawy według inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych; prace porządkowe Panerai Replica Watches |